PODPORA KONCOVÝCH UŽIVATELŮ

V oblasti IT se v dnešní době klade velký důraz na správu systémů a koncových stanic, což je pro majitele i uživatele náročné a finančně nákladné. Naše společnost poskytuje kvalitní systémovou podporu a podporu koncových uživatelů, abychom minimalizovali případné problémy s funkčností systémů a koncových stanic a pomohli klientům s konzultací v oblasti IT infrastruktury.

Naši zkušení systémový  odborníci jsou připraveni poskytnout jak jednorázovou, tak i dlouhodobou podporu. Naše služby zahrnují podporu serverů a storage, podporu koncových stanic, tiskových zařízení, SW a aplikací na úrovni systémové i uživatelské, Internetu a sítí LAN a WAN. Kromě toho poskytujeme také podporu zabezpečení a bezpečnosti, profylaxi zařízení a ochranu před spamy, viry a dalšími útoky z vnějšího prostředí.

Naše služby jsou doplněny o Hot-line a HelpDesk, které jsou dostupné pro rychlé řešení problémů s IT technologiemi a aplikacemi. Dle charakteru potíže je informace dále předána příslušnému specialistovi, což zaručuje rychlou a odbornou pomoc. Naše služby jsou nastavitelné dle požadavku až do úrovně 24×7, aby byla zajištěna maximální spokojenost zákazníků.