OUTSOURCING
Outsourcing – se vyznačuje primárně vytěsněním aktivit, které nejsou hlavním předmětem činnosti zákazníka a tím umožní zásadní orientaci na vlastní činnost a získání významnější pozice na svém trhu. umožňuje delegovat provoz a rozvoj informačních systémů nebo jejich částí na externího poskytovatele, přesně stanoví parametry poskytovaných služeb i formu jejich měření a kontroly. Tyto pravidla jsou definována ve smlouvě o úrovni poskytovaných služeb SLA (Service Level Agreement). Hlavním cílem je snížení nákladů na provoz IT a bezstarostný chod společnosti z hlediska informačního systému.
Outsourcing – představuje přenesení specifikovaných potřeb klienta na externí poskytovatele těchto služeb. Společnost Amity International se zásadně orientuje na danou problematiku a dokáže ji nabídnout odborněji a levněji než klient sám prostřednictvím vlastních zdrojů. Mnohokrát si zákazník neuvědomí, že je nutné vynaložit nejen přímé náklady na interního zaměstnance, ale také ho vyškolit, získat zkušenosti v praxi, získat kontakty u dodavatelů pro řešení potíží atd.., to vše Vám Amity International nabízí.
ČINNOSTI PROSTŘEDNICTVÍM NAŠICH SLA JSOU NAPŘÍKLAD:
Monitoring bezpečnostních prvků
Monitoring serverové struktury
Vzdálená podpora koncových stanic
Úplný Outsourcing – převzetí kompletní IT infrastruktury klienta do našich rukou
24 hodinový dohled nad určenými prvky IT infrastruktury
Tiskový Outsourcing – dodávky spotřebních materiálů a údržba zařízení nebo jejich poskytnutí